Pentru produsele si serviciile care se afla sub controlul nostru va oferim garantia rambursarii totale a platii sau oferirea unor vouchere cadou in contravaloare daca:
- Nu s-a facut livrarea la data agreata cu dumneavoastra din motive care au tinut strict de noi;
- Livrarea a intarziat la data agreata din culpa noastra;
- Produsele primite de destinatar au fost deteriorate. Va putem rambursa plata in conditiile returnarii produsului deteriorate, daca acesta poate fi returnat, conform prezentei politici si a reglementarilor aplicabile. Pentru ca garantia sa opereze in aceasta situatie este necesar ca, la momentul livrarii sa prezentati defectele si sa returnati produsului;
- Nu putem sa onoram comanda dumneavoastra din motive ce tin de noi, va vom returna banii;
- A fost livrat produsul gresit. O sa va rugam sa ne semnalati greseala, iar noi vom retrimite comanda dumneavoastra.
Precizam faptul ca, in conformitate cu legislatia aplicabila, sunt exceptate dreptul de retragere in ceea ce priveste contractile la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale care furnizeaza produse are sunt susceptibile de a se deteriora sau a expira rapid (spre exemplu, florile/aranjamentele florale).