Transport gratuit in Brasov sau in alte localitati urmeaza sa fie anuntat pentru fiecare comanda in parte.
Livrarea produselor in Brasov si in alte localitati se face prin intermediul modalitatilor indicate la fiecare comanda.
Termenul de livrare al produselor este cuprins intre 4-6 ore de la confirmarea comenzii pentru comenzi plasate si confirmate de Alyssa de Luni pana Vineri si 24 – 48 ore de la confirmarea comenzii pentru comenzi plasate in zilele de weekend/sarbatori legale. Termenul aproximativ de livrare va fi anuntat ulterior fiecarei comenzi. Alyssa nu isi asuma raspunderea pentru intarzierile datorate firmei de curierat sau altor cauze independente de culpa Alyssa (pierderea, distrugerea, deteriorarea, nelivrarea sau livrarea gresita a unei expedieri sau a unei parti din aceasta in cazul in care sunt generate de urmatoarele situatii/circumstante independente de vointa noastra, dar nelimitandu-se la acestea: blocaje rutiere (caderi de copaci, stanci, accidente), surpari de teren, caderi de poduri, astupari de tunele montane, deraierea trenurilor in apropierea soselei, blocari naturale, greve neautorizate, revolte spontane regionale, conditii meteorologice nefavorabile bunei desfasurari a itinerariului propus; cauze naturale: seisme, epidemii, cataclisme, furtuni devastatoare, tornade, incendii naturale, inundatii, deversari de fluvii, parasiri de albii etc.; cauze umane: starea de razboi, starea de asediu, stare de urgenta, stare de alerta, etatizarea fortata (trecerea in proprietatea statului), revolutii, revolte populare etc).
Va rugam sa luati in calcul orele obisnuite pentru livrare, respectiv intervalul 10-18, atunci cand stabiliti adresa pentru livrare (acasa, la serviciu).
Costurile de livrare sunt:
– GRATUIT pentru comenzile a caror valoare depaseste 250 RON
– GRATUIT pentru comenzile care se livreaza in Orasul Brasov
– 25 RON pentru comenzile cu valoare pana in 250 RON, care se livreaza in anumite localitati din tara.
Alyssa isi rezerva dreptul de a modifica tarifele de livrare, clientul fiind in orice caz informat la data plasarii comenzii de costul total al livrarii.
In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, el va fi contactat telefonic de catre firma de curierat.
Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna. Factura va fi transmisa clientului la data livrarii. Prin trimiterea comenzii, va exprimati acordul de a primi factura in format electronic, prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in comanda.
In momentul semnarii documentelor la livrarea comenzii, clientul isi exprima acordul explicit cu privire la faptul ca a primit produsul (produsele) care este (sunt) conform cu comanda si cu nevoile acestuia.
Furnizorul isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de Furnizor care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora/caz fortuit sau situatii independente de culpa Furnizorului (intarzieri ale firmei de curierat, lipsa pe stoc a produselor etc.) conform reglementarilor aplicabile.
Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de Furnizor fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de Furnizor de la acest client.
Alyssa isi rezerva dreptul de a nu expedia anumite comenzi la care costul de transport depaseste valoarea produselor, exceptie facand comenzile achitate in avans.